Tuesday, April 2, 2013

 Assalamualaikum,


   Salam berkenalan aku ucapan ...Huh rasa nervous pulak nak tulis blog ni maklumlah first time org kata..huhuuhu.Oklah aku nak Perkenalkan latar belakang aku kat korang semua. 
Pada tarikh 23 March tahun 1995 (tahun cik pink) lahirlah seorang bayi  yang teramatlah comel (perasan comel tapi memang comel pun ). Bayi tersebut ialah anak pertama kepada pasangan suami isteri iaitu Encik Yusri Dan Puan Zulazuwan.Pasangan tersebut terlalu gembira,maklumlah dapat anak yang pertama siapa yang tak teruja sebab.Lalu diberikan nama bayi perempuan yg comel itu Fathien Ameera bt Yusriza.sampai situ jerlah aku perkenalkan diri aku dekat korang.Kalau nak kenal diri aku lebih mendalam lagi korang rajin2 lah lawat blog yg tak seberapa ni sbb blog ni pun dalam kemas kinni , maklumlah aku tengah belajar tentang selok belok blog ni hehehe.Harap korang enjoy ok ^o^












With my lovely mum...


















































3 comments:

  1. Waalaikumusalam..
    Yeay! ^^

    Hahaha.. best lah blog ni...
    Jangan segan lah nak post apa2..
    Asalkan post tu baik n menarik......
    Kikikkiki...

    Rajin2 lah update blog ni ye ^^

    ReplyDelete
  2. oo terima kasih nanti ajarlah nak buat blog macam mana...tq sebb paksa post hhohoo

    ReplyDelete
  3. waalaikummussalam~~
    fathien pandai update post..
    bgus2..menarik rse nk bce..
    heheheheh
    teruskna ushe~~!!
    (jgn malu2 da)
    hehehehehhe

    ReplyDelete