Wednesday, April 3, 2013

Yeah..yeah..yeah dapat pergi holiday kat cameron walaupun sehari jer :P Sebenarnya tahun lepas aku dah pergi dah cameron cuma kali ni tiba2 tekak ni gatal pulak nak makan ice-cream strawberi dgn strawberi cicah coklat ...Yummy !! kalau korang nak pergi cameron  nak rasa ice-cream strawberi and strawberi cicah coklat aku shorkan korang pergi ladang Al -Mansor.. Perghhhh...aku ckp kat situ apa korang nak makan  semua ada,cakap jer nak makan apa ,nak makan jem strawberi,nak minum jus,nak strawberi cicah coklat,mcm2 lah. Tapi kita orang kena turum dari cameron awal sebab takut ayah aku tak boleh nak bawak pulak bila langit dah gelap.Hum...aku malas nak ckp so korang tengok lah gambar kat bawah ni Ok ^o^.








ice-cream  strawberi :P



2 comments:

  1. Wah! Cameron! (Lebih selamat drpd pergi Genting __yg terlalu bnyak M*ks**t___) Hehehe.. (Jgn marah..)

    Best nye kau dpt pergi Cameron.. AKu pernah pergi masa aku drjh lima ke empat.. (lupa_)

    Ais krim tu nampak sedap lah!

    Fathien! Kau comel lah! Aku suka!! ^^
    Hehehe
    Rajin2 post ye... ^^

    ReplyDelete
  2. kau ni jgnlah puji lebih2 sangat..nanti aku kembang(tapi aku meang comel ) terima kasih tau sbb lawat blog ni

    ReplyDelete