Wednesday, May 22, 2013

Assalamualaikum semua,

Hum musim untuk budak-budak yang lahir pada tahu 1995 masuk Universiti dah nak bermula. Kepada sahabat2 aku yang dah nak masuk IPTA,IPTS,MATRIKULASI,FORM 6,FOUNDATION dan sebagainya aku doakan kita dapat tteruskan perjuangankita untuk menimba ilmu.Cakap bab menimba ilmu ni ,aku lupa pulak nak kasi tahu Alhandulliah Aku dapat masuk UNIKl MICET kos permakanan .KEbetulan pulak kawan aku liyana ni pun dapat satu kos dgn aku.(kepada liyana yang sedang baca blog ni ,nak aku dah update bloh yg bersarang ni untuk kau) Kawan2 aku yanglain pun dapat jugak masuk UItm , MMu dan ada lagi tapi aku tak ingat huhuhuhuh..dah tua. OKlah sampai sini jer dapat tulis .Akhir kata selamat maju jaya pada semua dan taniah !

2 comments:

  1. Waalaikumusalam

    Terima kasih sebab update!

    Alhamdulillah :D
    Kita satu U..
    Sama course...
    Harapnya satu bilik! :D
    hahaha...

    In Sha Allah :)

    Owh... kita usaha dpt pointer terbaiK! :D

    ReplyDelete
  2. Waalaikumusslm :)

    Fath n Yana.. study elok2 tau kat sana.. jgn lupe kita org :3

    Sedih x dpt sme ngn korg.. tp x pe la.. ade hikmah di atas setiap sesuatu perkara kan?

    Hehehehe..

    Fighting!! Dapatkan pointer yg kebaboom!! >_<

    ReplyDelete